برنامه پرسپولیس برای تسویه مطالبات بازیکنان و کادرفنی

برنامه پرسپولیس برای تسویه مطالبات بازیکنان و کادرفنی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس قصد دارد مطالبات مربوط به قرارداد بازیکنان این تیم را در دو قسط پرداخت کند.

به گزارش فوتبالی، مطالبات بازیکنان پرسپولیس که باید مدت‌ها قبل و پس از پایان مسابقات لیگ‌برتر و جام حذفی پرداخت می‌شد تاکنون به حساب آنها واریز نشده و همین موضوع موجب شده بود تا بازیکنان گلایه خود را از طریق مدیر تیم و کادرفنی به گوش رضا درویش و اعضای هیات مدیره برسانند.

شنیده‌های فوتبالی حاکی از آن است که 14درصد از طلب بازیکنان و اعضای کادر فنی بابت قرارداد فصل قبل در روزهای آتی پرداخت خواهد شد. همچنین آپشن قرارداد بازیکنان و کادر فنی که در این مدت به محل اختلاف بازیکنان و مدیران باشگاه تبدیل شده بود هم قبل از شروع فصل جدید پرداخت می‌شود.

در قرارداد باشگاه پرسپولیس با بازیکنان، 10 درصد مبلغ قرارداد به عنوان پاداش برای قهرمانی در لیگ برتر و 5 درصد از مبلغ قرارداد به عنوان پاداش برای قهرمانی در جام حذفی پیش‌بینی شده بود که با این دو قهرمانی، باشگاه پرسپولیس باید 15 درصد مبلغ قرارداد اعضای تیمش را به آنها پرداخت کند.

از طرف دیگر مبلغی در حدود 3 میلیارد تومان به عنوان آپشن در قرارداد بازیکنان پرسپولیس نوشته شد که شامل رضایت مدیرعامل، رضایت سرمربی، حضور در 55 درصد بازی‌ها و ملی‌پوش شدن بود که این آپشن برای بازیکنان زیادی فعال شده و باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت آن است.

7655