جزییات رفت و برگشت کنعانی‌زادگان به پرسپولیس

جزییات رفت و برگشت کنعانی‌زادگان به پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی پرسپولیس قید جذب مدافع میانی تیم ملی را زده بود؟

به گزارش فوتبالی، محمدحسین کنعانی‌زادگان در حالی قرار است امروز قراردادش را با پرسپولیس به امضا برساند که نظر یحیی گل‌محمدی درباره این مدافع تغییر کرده و به نظر می‌رسید که بازگشت مدافع الاهلی به پرسپولیس منتفی شده باشد.

پس از اینکه گولسیانی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد یحیی گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد نام کنعانی‌زادگان را که در سرلیست بازیکنان مدنظر او قرار داشت خط زده و با توجه به محدودیت‌های نقل و انتقالاتی سراغ بازیکن در پست دیگری برود.

اما در این بین وقتی به گوش یحیی می‌رسد که مدافع تیم ملی به خاطر پرسپولیس قید پیشنهاد تراکتور و سپاهان را زده بود، سرمربی پرسپولیس دوباره به همکاری با این بازیکن علاقه‌مند می‌شود تا طرفین روز پنجشنبه به میز مذاکرات برگشته و مجدد بر سر حضور در پرسپولیس به توافق برسند.

آنچه مشخص است قوانین نقل و انتقالاتی که از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وضع شده باعث شده تا تیم‌های لیگ ‌برتری مخصوصا نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا با محدودیت‌های زیادی در جذب بازیکن مواجه شوند و پولشان را مدیریت کنند. در واقع سرمربی پرسپولیس کار سختی برای بستن لیست امسال خواهد داشت و گفته شده شاید مجبور شود روی نام چند بازیکن خود قلم قرمز بکشد.

7655