شمارش معکوس برای رسمی شدن انتقال جواهر 18 ساله به بارسلونا

شمارش معکوس برای رسمی شدن انتقال جواهر 18 ساله به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از شکست در جذب آردا گولر در رقابت با رئال مادرید، حالا در تلاش است تا هر چه زودتر یکی از مهمترین خریدهای تابستانی خود را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اتلتیکو پارانائنزه به بارسلونا اولتیماتوم داده تا هر چه زودتر تکلیف ویتور روکه مهاجم 18 ساله را مشخص کند. در حقیقت بارسلونا مدتهاست که شرایط این بازیکن را دنبال می کند و تیم برزیلی از بارسا خواسته که هر چه زودتر تکلیف را مشخص کند چرا که در غیر این صورت، آنها به سراغ گزینه های دیگری خواهند رفت.

موندودپورتیوو گزارش داده که این اولتیماتوم باعث شده تا مدیران بارسلونا عجله کنند چرا که نمی خواهند کابوس گولر برایشان تکرار شود. مدیران بارسلونا در روز جمعه سخت مشغول به کار بودند تا همه جزئیات قرارداد روکه را آماده کنند و به نظر می رسد که به زودی این خبر به طور رسمی اعلام خواهد شد و حتی احتمال دارد که پیش از اتمام روز شنبه، بارسا از این خرید رونمایی کند. 

بارسلونا برای خرید روکه با مبلغ 25+30 میلیون یورو به توافق رسیده است. پنج میلیون یورو از پاداش برای زمانی تعیین شده که روکه در جمع سه نامزد توپ طلا قرار بگیرد که به نظر می رسد که کاتالان ها باید حداقل چند سال منتظر این اتفاق بمانند.

4125