دو مدافع بارسلونا به یوونتوس پیشنهاد شدند

دو مدافع بارسلونا به یوونتوس پیشنهاد شدند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا سخت در تلاش است تا با درآمدزایی از فروش برخی بازیکنان مازادش بتواند جا را برای خرید چهره های جدید باز کند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز درها را به روی جدایی کلمنت لنگله و اریک گارسیا باز کرده است و حالا کاتالان ها تصمیم گرفته اند که این دو بازیکن را به یووه بفروشند و امیدوارند که تیم تورینی بتواند در زمینه درآمدزایی به انها کمک کند.

در حقیقت اریک با وجود آن که در تابستان گذشته یکی از مدافعان کلیدی بارسلونا به شمار می رفت و به شدت مورد اعتماد لوئیز انریکه در تیم ملی اسپانیا قرار داشت، اما فصل خوبی را در بارسلونا نداشت و در بسیاری از بازیها نیمکت نشین بود. بدین ترتیب بارسلونا درها را به روی جدایی این بازیکن تنها پس از دو سال از بازگشتش گشوده است. از سویی لنگله پس از یک سال حضور قرضی در تاتنهام به رئال مادرید برگشته اما بارسایی ها جایی برای او هم ندارند. در حقیقت تیم انگلیسی به دنبال قطعی کردن قرارداد لنگله است اما بارسا گزینه های دیگری را هم دنبال می کند و به همین خاطر است که این بازیکن به یووه نیز پیشنهاد شده است. بارسلونا در تلاش است تا چهره های جدیدش نظیر ویتور روکه را معرفی کند اما پیش از آن باید با فروش برخی بازیکنان، برای نفرات جدیدشان جا باز کنند.

4125