انتقاد رونالدو اورجینال از باشگاه سابق وینیسیوس جونیور

انتقاد رونالدو اورجینال از باشگاه سابق وینیسیوس جونیور

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل به انتقاد از باشگاه فلامینگو پرداخت و ادعا کرد که این باشگاه نتوانست وینیسیوس جونیور را به خوبی پرورش بدهد.

به گزارش فوتبالی، رشد وینیسیوس در دو فصل گذشته غیرقابل انکار بوده و حالا او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او در فصل 2021-22 همراه با لوس بلانکوس توانست به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان برسد. اگرچه وینی در این فصل نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و واقعاً یک تهدید بزرگ برای مدافعان محسوب می شد، اما رئال نتوانست موفقیت فصل 2021-22 را جبران کند. 

به نقل از سایت گل، رونالدو نازاریو درباره عملکرد وینیسیوس جونیور در رئال مادرید گفت: "فلامینگو اصلاً روی وینیسیوس کار نکرد و به تکنیک‌های فردی و شعور تاکتیکی این بازیکن اهمیتی نداد. آن‌ها حتی نتوانستند چیزهای اساسی فوتبال را به او بیاموزند. او وقتی به رئال مادرید آمد، حتی نمی توانست با پای چپش، توپ را کنترل کند! حالا یکی از بهترین بازیکن دنیاست."

"همه در مادرید فکر می کردند که بعد از چند بازی با تیم دوم رئال مادرید، وینیسیوس به برزیل بازگردانده خواهد شد، اما او در طول 2 سال، توانست رشد قابل توجهی داشته باشد. در فلامینگو خیلی خوب او را آموزش ندادند."

4416