دیدگاه اسطوره هلندی درباره نشستن آنچلوتی روی نیمکت برزیل

دیدگاه اسطوره هلندی درباره نشستن آنچلوتی روی نیمکت برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - کلارنس سیدورف شاگرد سابق کارلو آنچلوتی، معتقد است که این سرمربی ایتالیایی در تیم ملی برزیل موفق خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، طبق آخرین گزارش ها، کارلو آنچلوتی پس از پایان قراردادش در ژوئن سال 2024 با رئال مادرید، هدایت تیم ملی برزیل را برعهده خواهد گرفت. این سرمربی 64 ساله می تواند رقابت‌های کوپا آمریکا که ایالات متحده برگزار می شود را مشاهده کند، جایی که سلسائو تلاش می کند برای دهمین بار، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. دو سال بعد کارلو آنچلوتی باید در جام جهانی، برزیل را به موفقیت برساند و به حسرت 24 ساله پایان دهد. آخرین بار برزیل در سال 2022 قهرمان جام جهانی شده و از آن موقع، فقط توانسته یک بار در نیمه نهایی حضور داشته باشد. 

کلارنس سیدورف که سابقه همکاری با آنچلوتی در میلان را دارد به اسپورتینگ نیوز گفت: "فکر می کنم هنوز برزیل بهترین بازیکنان بااستعداد را معرفی می کند. البته آفریقا نیز همیشه خوب کار کرده، اما به زمان بیشتری نیاز دارد. امیدوارم آنچلوتی خیلی زود با فرهنگ برزیل وفق پیدا کند. او ایتالیایی است و فکر می کنم سبک ایتالیایی کمی با سبک برزیلی به مشکل بخورد، اما ممکن است که برزیل به همین نکته برای برگشتن به سطح اول فوتبال اروپا نیاز داشته باشد."

4416