از رونالدو تا کانتونا و بکام؛ قدم گذاشتن مونت در مسیری سخت

از رونالدو تا کانتونا و بکام؛ قدم گذاشتن مونت در مسیری سخت

پایگاه خبری فوتبالی - میسون مونت شماره هفت جدید منچستر یونایتد است، شماره هفتی که بر تن بازیکنان اسطوره ای منچستر یونایتد بوده است و همین قضیه یک بار سنگین را بر روی دوش ستاره جوان انگلیسی قرار می دهد.

به گزارش فوتبالی، پیراهن شماره هفت منچستر یونایتد را نسل کنونی فوتبالدوستان با کریسیتانو رونالدو می شناسند اما این پیراهن بر تن اسطوره های دیگر منچستریونایتد نیز بوده است.

اریک کانتونا بین سال های 1992 تا 1997 در منچستر یونایتد حضور داشت. این بازیکن فرانسوی پیراهن شماره هفت منچستر یونایتد را بر تن می کرد. کانتونا موفق شد در جمع شیاطین سرخ در 143 بازی، 64 گل به ثمر برساند و یک بازیکن موفق در منچستر یونایتد باشد.

دیوید بکام دیگر ستاره ای است که شماره هفت منچستر یونایتد را پوشیده است. بکام که به نوعی محصول آکادمی منچستر یونایتد بوده است از 1992 تا 2003 در تیم اصلی منچستر یونایتد حضور داشته است. او که یک هافبک خوش تکنیک بود، در 265 بازی برای منچستر یونایتد موفق شد 62 گل به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو دیگر شماره هفت بزرگ منچستر یونایتد بوده است. او در دو مقطع حضور در جمع شیاطین سرخ را تجربه کرده است. ستاره پرتغالی بین سال های 2003 تا 2009 و همچنین 2021 تا اواخر 2022 در منچستر یونایتد بوده است. دوره اول حضور رونالدو در منچستر یونایتد بسیار موفقیت آمیز بود و این ستاره پرتغالی توانست فاتح تمام افتخارات ممکن در آن مقطع شود اما دوره دوم حضور او در منچستر یونایتد بسیار تلخ بود به طوری که منچستر یونایتد آخرین تیم اروپایی دوران حرفه ای رونالدو شد و او در نهایت این تیم را به مقصد النصر عربستان ترک کرد.

اکنون میسون مونت پیراهن شماره 7 منچستر یونایتد را خواهد پوشید. بازیکنانی مثل دی ماریا، ممفیس دیپای و کاوانی چندان در این شماره موفق نبوده اند و به نوعی این شماره بر تن آن ها سنگینی کرده است و برای آن ها مثل یک طلسم بوده است. مونت در حال حاضر 24 سال سن دارد و با رقم 55 میلیون یورو از چلسی به منچستر یونایتد آمده است. رویای او پوشیدن پیراهن شماره 7 بوده است و از بچگی رونالدو را الگوی خود می دانسته است. در حقیقت وقتی رونالدو پیراهن شماره 7 منچستر یونایتد را بر تن می کرد، الگوی مونت بود و اکنون میسون مونت جای او را گرفته است و باید دید که می تواند از پس این بار سنگین و مسیر سخت بر بیاید یا خیر.

سروش جهان راد / پایگاه خبری فوتبالی

1470