تاثیر شگرف فوتبال اروپا بر باشگاههای اماراتی

تاثیر شگرف فوتبال اروپا بر باشگاههای اماراتی

 پایگاه خبری فوتبالی-  فصل آماده سازی باشگاههای فوتبال امارات، با سفر تیم های گوناگون به قاره اروپا در کنار توجه ویژه به جذب مربیان قاره سبز شرایط متفاوتی را در این کشور رقم زده است.

به گزارش فوتبالی، تیم الجزیره با سرمربی جدید خود "فرانک دی بوئر" و تیم عجمان با هدایت "کایو زاناردی" مربی برزیلی اردوی خود را در آلمان برپا می کند.

تیم های الوصل امارات و اتحاد کلبا به اسلوونی سفر می کنند و باشگاههای حتا، شباب الاهلی و الوحده به صربستان سفر خواهند کرد.

تیم العین که فصل خوبی را سپری نکرد اردوی تدارکاتی خود را در اسپانیا پشت سرخواهد گذاشت و تیم الامارات به کشور ترکیه سفر می کند.

تیم بنی یاس با هدایت "دارکو میلانیچ" مربی اهل کشور اسلوونی  خود به مجارستان سفر خواهد کرد و تیم های النصر و خورفکان هم اردوی آماده سازی خود را در هلند برپا می کنند.

تیم های الشارجه و البطائح هم که هردو سرمربیان رومانیایی را به خدمت گرفته اند به اتریش سفر خواهند کرد.

تاثیر فوتبال اروپا در امارات به حدی است که ۸ مربی اروپایی در تیم های گوناگون لیگ این کشور حضور دارند و در مقابل تنها دو مربی اماراتی در باشگاههای لیگ حرفه ای این کشور فعالیت می کنند.

"فرهاد مجیدی" سرمربی اتحاد کلبا تنها مربی ایرانی شاغل در لیگ امارات است. در کنار او یک مربی از برزیل و یک مربی هم از آفریقای جنوبی در لیگ این کشور حضور دارند.

باید دید توجه گسترده تیم های اماراتی به فوتبال اروپا چه تاثیری بر تیم ملی این کشور خواهد گذاشت؛ تیمی که در دوره بعدی جام ملتهای آسیا از همگروه های تیم ملی فوتبال ایران است. 

۱۹۷۹