نقل و انتقالات/ پیشنهاد بزرگ رئال مادرید برای امباپه؛ گزینه جدید دروازه منچستر یونایتد

نقل و انتقالات/ پیشنهاد بزرگ رئال مادرید برای امباپه؛ گزینه جدید دروازه منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید بار دیگر برای جذب امباپه پا پیش گذاشته و امیدوار است تا بتواند این بار ستاره فرانسوی را به برنابئو بیاورد.

به گزارش فوتبالی، باهم داغ ترین اخبار نقل و انتقالاتی جمعه 16 ام تیر ماه را بررسی می‌کنیم:

رئال مادرید پیشنهادی 5 ساله به ارزش سالی 50 میلیون یورو به کیلیان امباپه داده است. مهاجم فرانسوی قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نخواهد کرد و غول فرانسوی نیز مایل است تا با فروش او بودجه خود را افزایش دهد. (Cadena Ser)

.

منچستر یونایتد همچنان گزینه‌های مختلفی را برای دروازه خود بررسی می‌کند تا در صورت عدم توافق با اینتر بر سر آندره اونانا، گزینه های دیگری هم داشته باشد. داوید رایا و جاستین بیلو جزو گزینه های بعدی شیاطین سرخ به شمار می‌روند.  (Sky Sports)

.

منچستر یونایتد امیدوار است تا بتواند هری مگوایر، اسکات مک تامینی، الکس تلس، اریک بایی و براندن ویلیامز را بفروشد تا بودجه نقل و انتقالاتی خود را افزایش دهد. (Mirror)

.

فروش مگوایر با توجه به افزایش حقوقش که در نتیجه صعود به لیگ قهرمانان اتفاق افتاد، سخت خواهد بود. (Guardian)

.

بارسلونا 24 ساعت فرصت دارد تا مدارک لازم برای جذب ویکتور روکه را برای اتلتیکو پارائنزه ارسال کند. دو باشگاه با هم به توافق رسیده اند اما تیم برزیلی که با علاقه تیم‌های انگلیسی برای بازیکن خود روبرو شده است، می‌خواهد تا این قرارداد نهایی شود. (Mundo Deportivo)

.

نیوکاسل ممکن است در اقدامی شوکه کننده لئوناردو بونوچی مدافع وسط 36 ساله یوونتوس را جذب کند تا برای فصل بعد و حضور در لیگ قهرمانان اروپا تجربه را به ترکیب خود اضافه کند. (TeamTalk)

2102