پاسخ چلسی به درخواست 100 میلیون پوندی برایتون برای هافبک خود

پاسخ چلسی به درخواست 100 میلیون پوندی برایتون برای هافبک خود

پایگاه خبری فوتبالی – برایتون برای فروش مویزس کایسدو هافبک خود که مورد توجه تیم‌های بزرگ انگلیسی قرار دارد، مبلغ 100 میلیون پوند درخواست کرده است.

به گزارش فوتبالی، چلسی قرار نیست تا مبلغ 100 میلیون پوندی برایتون برای مویزس کایسدو را پرداخت کند. مائوریتسیو پوچتینو مایل است تا در این تابستان خط میانی خود را پس از جدایی کانته، کواچیچ و لوفتوس چیک تقویت کند. چلسی کایسدو را به عنوان اولویت نقل و انتقالاتی خود در خط هافبک قرار داده است و مذاکرات گسترده ای را برای جذب این بازیکن با تیم برایتون انجام داده است اما طبق گزارش گاردین، پیشرفت مذاکرات در این هفته کاهش یافت و به نظر می‌رسد که چلسی و برایتون بر سر مبلغ این انتقال به بن بست رسیده اند. گزارش‌ها حاکی از آنند که برایتون بر سر مبلغ 100 میلیون پوندی خود اصرار می‌ورزد و باور دارد که با خرید 105 میلیون پوندی دکلان رایس توسط آرسنال معیاری در این زمینه ثبت شده است. چلسی در طرف دیگر امیدوار است تا پیشنهادی 80 میلیون پوندی بتواند برای انجام این معامله کافی باشد. 

تا به حال یک پیشنهاد 60 میلیون پوندی چلسی در پنجره زمستانی برای این بازیکن اکوادوری توسط برایتون رد شده است و بزرگترین پیشنهاد آرسنال به مبلغ 70 میلیون پوند برای قانع کردن برایتون به فروش هافبک خود کافی نبوده است و بعید است که تیم آرتتا بار دیگر در این تابستان با پیشنهادی بزرگ‌تر برای کایسدو بازگردد.

2102