اولین حرف‌های ستاره سابق رئال مادرید پس از پیوستن به پی‌اس‌جی

اولین حرف‌های ستاره سابق رئال مادرید پس از پیوستن به پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو آسنسیو از پیوستن به پاریسن ژرمن بسیار خوشحال است و بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید است.

به گزارش فوتبالی، مارکو آسنسیو امروز با قراردادی آزاد راهی پاریسن ژرمن شد و این انتقال تنها چند ساعت پس از انتقال میلان اشکرینیار به پاریس اعلام شد. هر دو بازیکن با قراردادی آزاد به پی‌اس‌جی پیوستند. آسنسیو هفت فصل فراموش نشدنی در رئال مادرید تجربه کرد و توانست همراه با این باشگاه 19 جام برنده شود. 

به نقل از سایت گل، آسنسیو امیدوار است که در پاریسن ژرمن فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست بیاورد، چون در یک الی دو فصل اخیر، نتوانست خیلی در ترکیب کارلو آنچلوتی جایگاه ثابتی داشته باشد. البته لوئیز انریکه سرمربی جدید پاریسن ژرمن قول داده که می خواهد فوتبالی تهاجمی در این باشگاه ارائه دهد و همچنین سابقه همکاری با مارکو آسنسیو را در تیم ملی اسپانیا نیز داشته است. 

آسنسیو پس از عقد قرارداد، به وبسایت رسمی باشگاه پاریسن ژرمن گفت: "من به اینجا آمدم چون پی‌اس‌جی یک باشگاه بزرگ با یک پروژه جذاب است. نیاز داشتم تا چیز جدیدی امتحان کنم، اما همچنین می خواستم به باشگاهی بروم که جاه طلب باشد. خواستار چنین چیزی بودم و فکر می کنم پاریس بهترین مکان برای من است تا از فوتبال لذت ببرم و جام‌های زیادی فتح کنم. از پیوستن به پاریسن ژرمن خوشحالم. پاریس شهر زیبایی است و همچنین دوست دارم زبان فرانسوی بیاموزم."

4416