پاری سن ژرمن قیمت ستاره خود را مشخص کرد

پاری سن ژرمن قیمت ستاره خود را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی – پاری سن ژرمن پس از اینکه به امباپه اطلاع داد یا باید قراردادش را تمدید کند یا باشگاه را ترک کند، قیمت درخواستی اش را برای فروش مهاجم فرانسوی اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن طبق گزارش‌ها برچسب قیمتی 200 میلیون یورویی بر روی مهاجم فرانسوی خود نهاده است. پی اس جی مصمم است تا جلوی از دست دادن رایگان امباپه در تابستان 2024 را بگیرد و به او اطلاع داده است که باید تا انتهای ماه فرصت دارد تا بند تمدید قرارداد یک ساله خود را فعال کند. به نقل از RMC Sport  پاریسی‌ها در صورت عدم تمدید قرارداد توسط امباپه برای فروش او مبلغ 200 میلیون یورویی درخواست خواهند کرد. 

از طرف دیگر امباپه نیز نه مایل است تا از حقوقی که از پاری سن ژرمن دریافت می‌کند کم کند و نه حاضر است تا قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند. رئال مادرید که پیش تر با مبلغ 103 میلیون پوند جود بلینگام را از دورتموند به خدمت گرفت، ممکن است در پرداخت مبلغ درخواستی باشگاه فرانسوی دچار مشکل شود. هرچند، طبق گزارش    L'Equipe رئال مادرید مصمم است تا در این تابستان ستاره فرانسوی را به هر قیمتی جذب کند. آن‌ها تا به حال از تلاش برای جذب هری کین دست کشیده اند و با توجه به انتقال کریم بنزما به عربستان سعودی به دنبال جذب یک مهاجم نوک با کیفیت هستند.

2102