دروازه‌بان ژاپنی در یک قدمی پیوستن به منچستریونایتد

دروازه‌بان ژاپنی در یک قدمی پیوستن به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات در ژاپن حاکی از ان است که منچستریونایتد در آستانه خرید زیون سوزوکی دروازه بان تیم ملی ژاپن قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که آینده داوید دخیا مشخص نشده، منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات به دنبال دروازه بان می گردد. قرارداد دخیا 32 ساله با یونایتد به اتمام رسیده اما هنوز شانس تمدید قرارداد وی با شیاطین سرخ وجود دارد.  یونایتد پیشنهاد 45 میلیون یورویی را برای خرید آندره اونانا دروازه  بان کامرونی به دست اینتر رسانده است. در حالی که نراتزوری ها برای این انتقال 60 میلیون یورو خواسته اند. 

رسانه های ژاپن روز پنجشنبه گزارش دادند که یونایتد پیشنهادی پنج میلیون پوندی را برای خرید سوزوکی دروازه بان اوراوا رد ارائه داده است. در حقیقت به گفته این منبع، شیاطین سرخ در نظر دارند که به زودی دروازه بان ژاپنی را به خدمت بگیرند. 

سوزوکی در صورتی که با پنج میلیون پوند به یونایتد فروخته شود، به گران ترین فروش تاریخ لیگ ژاپن تبدیل می شود و رکورد فوروهاشی را می شکند که در تابستان 2021 با 4.5 میلیون پوند از ویسل کوبه راهی سلتیک شده بود.

سوزوکی در آراکانزاس در آمریکا متولد شد و بعد از آن به ژاپن رفت. او در سال 2018 با اوراوا رد قرارداد حرفه ای امضا کرد.  اولین بازی ملی او نیز سال گذشته در مقابل هنگ کنگ انجام شد. سوزوکی در این فصل فقط پنج بار فیکس بوده است. اگر سوزوکی توسط یونایتد خریده شود، نقش دروازه بان ذخیره را خواهد داشت.

4125