اختلاف مالی دلیل عدم تمدید قرارداد آل کثیر

اختلاف مالی دلیل عدم تمدید قرارداد آل کثیر

پایگاه خبری فوتبالی- اختلاف مالی عیسی آل ‌کثیر و باشگاه پرسپولیس تاکنون مانع تمدید قرارداد این بازیکن با قرمزها شده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که باشگاه پرسپولیس با توجه به درخواست یحیی گل‌محمدی قصد تمدید قرارداد مهاجم جنوبی این تیم را دارد اما درخواست مالی عجیب این بازیکن باعث شده که فعلا خبری از تمدید قرارداد آل کثیر نباشد.

عیسی که برای رسیدن به میلغ مدنظر خود مدیربرنامه‌هایش را هم تغییر داد اما باشگاه پرسپولیس حاضر نیست سقف قرارداد بازیکنانش را به این گلزنش در دربی برگشت فصل گذشته پرداخت کند.

گویا درخواست عیسی از پرسپولیسی‌ها برای قرارداد جدید در هرفصل ۳۰ میلیارد تومان است که درویش تحت هیچ شرایطی حتی زیر بار پرداخت نصف این مبلغ به عنوان پایه قرارداد نخواهد رفت.

گویا عیسی دلیل خود برای درخواست چنین رقمی برای هر فصل را گلزنی در دربی پایتخت و همچنین گلزنی مقابل گل‌گهر در جام حذفی و درخشش در بسیاری از بازی‌های این تیم که منجر به قهرمانی و ثبت سه‌گانه شد می‌داند.

با توجه به شرایط موجود و درخواست مالی بالای عیسی از قرمزها باید منتظر ماند و دید آیا قرارداد این مهاجم جنوبی تمدید خواهد شد یا نه.

7655