نصیحت اسطوره منچسترسیتی به هری کین

نصیحت اسطوره منچسترسیتی به هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - یحیی توره اسطوره منچسترسیتی به هری کین توصیه کرد که برای ادامه فوتبالش در همان باشگاه تاتنهام بماند.

به گزارش فوتبالی، آینده کین در تاتنهام ماه‌هاست که نامشخص است و این مهاجم انگلیسی پس از فصل اسف ناکی که تاتنهام پشت سر گذاشت و با توجه به اینکه تنها یک سال از قراردادش با این تیم باقی مانده است، مایل است تا فصل جدیدی را در زندگی اش آغاز کند. منچستر یونایتد و رئال مادرید در ابتدا در رقابت جذب این مهاجم پیشتاز بودند اما پس از اینکه تاتنهام هیچگونه میلی به فروش ستاره خود نشان نداد و حتی خطر از دست دادن رایگان او در تابستان آینده را به جان خرید، علاقه شان کاهش یافت. بایرن اما علاقه شدیدی به این مهاجم 29 ساله از خود نشان داده است و علی رغم رد شدن پیشنهاد 70 میلیون یورویی این تیم توسط تاتنهام، توماس توخل سرمربی باواریایی‌ها برای جذب هری کین مصر است.

به نقل از سایت دیلی میل، یحیی توره که اخیراً مربی استاندارد لیژ شده، به خبرنگاران گفت: "هری کین یک بازیکن بی نظیر و یک رهبر قابل اعتماد است. من دوست دارم او را برای ادامه فوتبالش نیز در لباس تاتنهام ببینم. او می تواند رکورد گلزنی آلن شیرر را بزند و به بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر تبدیل شود. تاتنهام خانه هری کین است. او می تواند به مالدینی یا جرارد باشگاه تاتنهام تبدیل شود. "

4416