عکس؛ تیمی که انریکه با آن فاتح سه گانه شد

عکس؛ تیمی که انریکه با آن فاتح سه گانه شد

پایگاه خبری فوتبالی - لوییز انریکه به تازگی به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن انتخاب شده است و باید دید که عملکرد او روی نیمکت پاریسی ها به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بر هیچکس پوشیده نیست که هدف اصلی ناصر الخلیفی و دیگر مدیران پاری سن ژرمن قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است و اگر پی اس جی نتواند به این عنوان دست پیدا کند، آن ها هیچ فرصتی به سرمربی خود نمی دهند و او را برکنار می کنند. این اتفاق برای توماس توخل، پوچتینو، گالتیه و دیگر مربیان پی اس جی رخ داده است.

لوییز انریکه در فصل 2014/15 یک فصل رویایی را برای بارسلونا رقم زد. تیم او موفق شد فاتح هر سه جام اصلی پایان فصل شود. در حقیقت بارسا با هدایت انریکه قهرمان لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری شد و یک سه گانه بی نظیر را به دست آورد.

آن تیم لوییز انریکه ستاره های زیادی را در خودش داشت. ستاره هایی که بسیاری از آن ها از تیم پپ گواردیولا باقی مانده بودند. از سوی دیگر بارسا در آن زمان یک مثلث مخوف در خط حمله خود داشت. مسی، نیمار و سوارز سه مهاجم بارسلونا بودند که هیچ تیمی نمی توانست مقابل آن ها مقاومت کند.

شرایط انریکه از لحظه داشتن بازیکن در پی اس جی با بارسلونا متفاوت است. اما در هر صورت باید دید که انریکه می تواند پی اس جی را به رویای دیرینه خود که قهرمانی در چمپیونزلیگ است، برساند یا خیر.

1470