نقل و انتقالات/ گزینه جدید یونایتد برای جایگزینی دخیا؛ گزینه جدید خط حمله رئال مادرید

نقل و انتقالات/ گزینه جدید یونایتد برای جایگزینی دخیا؛ گزینه جدید خط حمله رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد دروازه بان جدیدی را به عنوان جایگزین داوید دخیا زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، باهم نگاهی به داغ ترین اخبار نقل و انتقالاتی امروز فوتبال اروپا می‌اندازیم:

منچستر یونایتد روبرت سانچز را به لیست کاندیداهای خود برای جانشینی داوید دخیا اضافه کرده است. این دروازه بان اسپانیایی پس از جذب وربرگن توسط تیم برایتون به گزینه سوم دروازه این تیم تبدیل شده است. (Daily Mail)

.

شیاطین سرخ همچنان در حال مذاکره برای جذب آندره اونانا از اینتر هستند و پیشنهادی 45 میلیون یورویی به این تیم ارائه کرده اند در حالی که نراتزوری همچنان بر مبلغ درخواستی خود که 60 میلیون یورو است اصرار دارد.  (Gianluca Di Marzio)

.

منچستر سیتی آماده است تا موضع بارسلونا را نسبت به هافبک هلندی خود با ارائه پیشنهادی 110 میلیون یورویی برای فرانکی دی یونگ بسنجد. ایلکای گوندوغان هافبک سیتی در معامله ای وارونه  در تابستان امسال و به صورت رایگان به نیوکمپ رفت. (Fichajes)

.

رئال مادرید در ادامه جستجوی خود درباره قیمت لائوتارو مارتینز از اینتر پرس و جو کرده است. (SPORT)

.

چلسی در روند جذب تینو لیورامنتو بازیکنی که سابقه حضور در آکادمی این تیم را دارد با مشکل مواجه شده است چرا که این بازیکن ترجیح می‌دهد فصل 24-2023 را در ساوتهمپتون بماند. نیوکاسل نیز به این مدافع راست علاقه مند است. (Evening Standard)

.

روسل مارتین سرمربی جدید ساوتهمپتون اقرار کرده است که نگه داشتن ستارگان این تیم پس از سقوط به چمپیونشیپ دشوار خواهد بود در حالی که رومئو لاویا به تیم‌هایی مانند آرسنال، چلسی و لیورپول لینک شده است. (BBC Radio Solent)

2102