بارسلونا حاضر نیست هشت میلیون یورو برای جذب هافبک ژیرونا بدهد

بارسلونا حاضر نیست هشت میلیون یورو برای جذب هافبک ژیرونا بدهد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این روز ها به دنبال جذب هافبک دفاعی است چرا که پس از جدا شدن سرخیو بوسکتس از جمع آبی و اناری پوشان، این تیم در این پست نیازمند بازیکن جدید است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا ایلکای گوندوغان را به طور رایگان از منچسترسیتی به خدمت گرفته است اما حضور ایلکای گوندوغان به تنهایی کافی نیست و بارسا یک هافبک دفاعی دیگر هم می خواهد. در حال حاضر اوریل رومئو از ژیرونا گزینه مد نظر بارسلونا است.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، بند آزادسازی اوریل رومئو از ژیرونا هشت میلیون یورو است اما بارسلونا حاضر نیست که رقم فسخ او را پرداخت کند. در حقیقت اوضاع مالی بارسا به شکلی نیست که بتواند به راحتی خرج کند. این باشگاه در حال مذاکره با باشگاه ژیرونا است تا بتواند با رقم کمتری نسبت به هشت میلیون یورو، اوریول رومئو را به خدمت بگیرد.

بارسا از سوی دیگر نگران شرایط سنی رومئو است. این هافبک دفاعی در حال حاضر سی و یک ساله است و بازیکنی نیست که برای بلند مدت به کار بارسلونا بیاید. آبی و اناری ها به او پیشنهادی سه ساله داده اند و بیش از این نمی خواهند با این بازیکن قرارداد امضا کنند. در هر صورت باید دید که اوضاع برای بارسا به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470