نشانه‌ای امیدوارکننده به پسر بکام در مورد حضور قریب‌الوقوع در لیگ برتر انگلیس

نشانه‌ای امیدوارکننده به پسر بکام در مورد حضور قریب‌الوقوع در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - رومئو بکام پسر ستاره سابق رئال مادرید، پی اس جی و منچستریونایتد امید زیادی دارد تا به زودی بتواند اولین بازی خود را برای تیم اصلی برنتفورد در لیگ برتر انگلیس داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، پسر دوم بکام در ماه ژانویه به صورت قرضی از اینتر میامی به تیم برنتفورد بی ملحق شد.  این بازیکن 20 ساله عملکرد خوبی در برنتفورد بی داشت و این تیم تصمیم گرفت که قراردادش را برای فصل جاری به حالت قطعی در بیاورد.  رومئو به برنتفورد کمک کرد تا قهرمان لیگ رزروهای فوتبال انگلیس شود که البته پدرش نتوانست آن بازی را از نزدیک تماشا کند. 

در حقیقت رومئو به جای آن که در اینتر میامی بماند و شانس خود را برای هم تیمی شدن با مسی محک بزند، در نهایت راهی برنتفورد شد.  پسر بکام به تازگی با تصاویر پیراهن جدید برنتفورد عکس گرفته است. در حقیقت به نظر می رسد که باشگاه انگلیسی حساب ویژه ای روی پسر ستاره سابق فوتبال انگلیس بازی کرده و به همین خاطر حتی از او در تصاویر تبلیغاتی پیراهن جدید هم استفاده می کند. 

رومئو پانزده بازی برای تیم برنتفورد بی در فصل گذشته داشت و امید زیادی دارد تا به زودی برای تیم اصلی نیز بازی کند.  برنتفورد در دو فصل آینده قرار است که با همین پیراهن بازی کند.

4125