پی‌اس‌جی رسما خواستار بازگشت جواهر هلندی شد

پی‌اس‌جی رسما خواستار بازگشت جواهر هلندی شد

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی تصمیم گرفته است که بند خرید ژاوی سیمونز با قیمت شش میلیون یورو را فعال کند.

به گزارش فوتبالی، فابریزو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که تیم پاریسی رسما به آیندهوون اعلام کرده است که با پرداخت شش میلیون یورو، جواهر 20 ساله هلندی را باز می گردانند. حالا تصمیم نهایی با خود بازیکن است که از پی اس جی زمان خواسته تا نظرش را ابراز کند.

پی اس جی سال گذشته سیمونز را به آیندهوون فروخت اما بند بازگشت وی را در پایان سال اولش حفظ کرد. در ابتدا گفته می شد که این بند ده میلیون یوروست اما در نهایت مشخص شد که این مبلغ فقط شش میلیون یوروست که برای باشگاهی نظیر پی اس جی مبلغ بسیار ناچیزی است.

لوئیز انریکه از بازگشت سیمونز استقبال کرده چرا که به توانایی های این بازیکن واقف است و بدین ترتیب مدیران پی اس جی نیز برای بازگرداندن این جواهر دست به کار شده اند. البته بازگشت سیمونز به شریطی عملی می شود که خود این بازیکن هم رضایت بدهد. ژاوی نمی خواهد برای نیمکت نشینی به پی اس جی برگردد و می خواهد از انریکه قول بگیرد که به اندازه کافی فرصت پیدا می کند چرا که در غیر این صورت دلیلی نمی بیند که تیمی را ترک کند که ستاره اصلی آن است و بخواهد به جایی برود که در آن به یک نیمکت نشین محض تبدیل می شود.

4125