ادعای رومانو؛ آنخل دی ماریا به بنفیکا پیوست

ادعای رومانو؛ آنخل دی ماریا به بنفیکا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که انتقال آنخل دی ماریا به تیم بنفیکای پرتغال تمام شده است و تنها اعلام رسمی خبر این انتقال باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، از مدت ها قبل حرف و حدیث ها درباره این که آنخل دی ماریا قرار است به بنفیکا بپیوندد مطرح بود و اکنون به نظر می رسد که این انتقال رقم خورده است. آنخل دی ماریا در فصل 2022/23 در یوونتوس حضور داشت و با به پایان رسیدن فصل، قراردادش به پایان رسید و تبدیل به یک بازیکن آزاد شد.

به گفته فابریزیو رومانو، آنخل دی ماریا با باشگاه بنفیکا به توافق رسیده است و فاصله زیادی تا اعلام رسمی این خبر باقی نمانده است. آنخل دی ماریا قرار است یک قرارداد یک ساله با بنفیکا ببندد و به این ترتیب تا سال 2024 در تیم پرتغالی حضور خواهد داشت.

دی ماریا که در حال حاضر 35 سال دارد همچنان قصد ترک فوتبال اروپا را ندارد و به این دلیل ترجیح داده است که به پیشنهاد بنفیکا پاسخ مثبت بدهد و راهی فوتبال پرتغال شود. دی ماریا بین سال های 2007 تا 2010 هم در بنفیکا حضور داشت و پس از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بود که از بنفیکا جدا شد و راهی رئال مادرید شد و پس از آن بود که آنخل دی ماریا به عنوان یک ستاره مطرح شد.

1471