رسمی؛ مدافع اسپانیایی به بارسلونا پیوست

رسمی؛ مدافع اسپانیایی به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در نهایت خرید اینیگو مارتینز را نهایی کرد و به این ترتیب این مدافع اسپانیایی به جمع آبی و اناری پوشان پیوست.

به گزارش فوتبالی، با توجه به شرایط دشوار مالی که آبی و اناری ها در آن قرار گرفته اند، این باشگاه ترجیح می دهد به سراغ بازیکنانی برود که قراردادشان با باشگاه هایشان به پایان رسیده است و به این ترتیب تبدیل به بازیکن آزاد شده اند. ایلکای گوندوغان اولین خرید تابستانی بارسا بود که به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه آمد و اکنون هم اینیگو مارتینز دومین خرید تابستانی بارسلونا است که به عنوان بازیکن آزاد به جمع آبی و اناری ها پیوسته است.

اینیگو مارتینز از سال 2018 در اتلتیک بیلبائو حضور داشت و در نهایت در تابستان فعلی قراردادش با بیلبائو تمام شد و به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسا شد. باشگاه بارسلونا رقم فسخ قرارداد او را 400 میلیون یورو قرار داده است. از سوی دیگر این مدافع اسپانیایی یک قرارداد دو ساله با آبی و اناری ها بسته است.

اینیگو مارتینز در حال حاضر 32 سال سن دارد و یک بازیکن با تجربه به حساب می آید و باید دید که عملکرد او در خط دفاعی بارسا به چه شکل خواهد بود.

1471