وقتی رونالدو در یوونتوس غذای هم‌تیمی‌هایش را مسخره می‌کرد

وقتی رونالدو در یوونتوس غذای هم‌تیمی‌هایش را مسخره می‌کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آرتور ملو هافبک برزیلی سابق یوونتوس و لیورپول فاش کرد که در هنگام وعده غذایی، کریستیانو رونالدو معمولاً به تمسخره غذاهای هم تیمی‌هایش می پرداخت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در سال 2018 پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید، تصمیم به جدایی از لوس بلانکوس گرفت و با 100 میلیون یورو به یوونتوس پیوست. دارنده پنج توپ طلا توانست 3 فصل در تورین بازی کند و بیشتر از 100 گل به ثمر برساند و 2 اسکودتو نیز فتح کند. آرتور ملو هافبک سابق بارسلونا توانست فرصت بازی کردن با رونالدو را در یووه به دست بیاورد و حالا خاطره جالبی از این فوق ستاره حال حاضر النصر تعریف کرده.

آرتور به موندو دپورتیوو گفت: "رونالدو به عنوان یک ورزشکار و انسان، واقعا کم نظیر است. او هر روز تلاش می کند بهتر شود. به خاطر می‌آورم زمانی که در یوونتوس هم دیگر را ملاقات کردیم، در اتاق غذاخوری، او اول نگاهی به ظرف غذاهای دیگران می انداخت و سپس شروع به مسخره کردن آن‌ها می کرد. البته او خیلی حرفه‌ای است و من هیچ کس را ندیدم که ذهنیتی مانند کریستیانو رونالدو داشته باشد. او از هیچ فرصتی برای کمک به دیگر بازیکنان، دریغ نمی کند و من چیزهای زیادی از بازی کردن در کنار او آموختم."

4416