اینیستا دوباره با مسی هم‌تیمی می‌شود؟

اینیستا دوباره با مسی هم‌تیمی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه اینترمیامی به دنبال جذب آندرس اینیستا، هافبک اسبق بارسلونا است و این احتمال وجود دارد که اینیستا با لیونل مسی دوباره هم‌تیمی شود.

به گزارش فوتبالی، آندرس اینیستا در روز های اخیر به طور رسمی از تیم ویسل کوبه ژاپن خداحافظی کرده است و به این ترتیب اکنون یک بازیکن آزاد است. اینیستا که 39 سال دارد هنوز به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده است و ممکن است که به یک باشگاه جدید بپیوندد.

به گفته رادیو کاتالونیا، باشگاه اینترمیامی یک پیشنهاد رسمی برای آندرس اینیستا ثبت کرده است و به این ترتیب به دنبال جذب این بازیکن است. اگر آندرس اینیستا پیشنهاد اینترمیامی را بپذیرد، دوباره با لیونل مسی هم تیمی خواهد شد. مسی و اینیستا در بارسلونا تا سال 2018 با هم هم‌تیمی بودند و پس از آن اینیستا از بارسا جدا شد و راهی ویسل کوبه در فوتبال ژاپن شد.

اینترمیامی که علاوه بر مسی، سرخیو بوسکتس را هم جذب کرده است، به دنبال جذب سرخیو راموس و جوردی آلبا نیز هست و باید دید که در نهایت می تواند این ستاره ها را جمع آوری کند یا خیر.

مسی به همراه ژاوی و اینیستا در بارسلونا یک مثلث فراموش نشدنی را ساخته بودند و با هدایت پپ گواردیولا یک تیم وحشتناک داشتند.

1470