استقبال ستاره سابق رئال مادرید از خریدن امباپه

استقبال ستاره سابق رئال مادرید از خریدن امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو مورینتس مهاجم سابق رئال مادرید و موناکو از پیوستن کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن به لوس بلانکوس استقبال می‌کند.

به گزارش فوتبالی، چند هفته قبل کیلیان امباپه به صورت رسمی و با ارسال نامه‌ای اعلام کرد که قصد فعال‌سازی بند تمدید قراردادش تا سال 2025 را ندارد و بدین ترتیب قهرمان جام جهانی 2018، آخرین فصل حضورش در پاریسن ژرمن را پشت سر می گذراند. این خبر بسیار بدی برای ناصر الخلیفی بود، چون این مالک قطری 200 میلیون یورو برای امباپه خرج کرده است و دوست ندارد تا این ستاره فرانسوی را به صورت رایگان، آن هم به رئال مادرید واگذار کند، پس یا باید او را در همین تابستان به فروش برساند و یا دوباره امباپه را به ماندن راضی کند.

به نقل از سایت آ اس، مورینتس در این باره گفت: "به عنوان طرفدار لیگ اسپانیا، دوست دارم کیلیان امباپه را در رئال مادرید ببینم. فکر می کنم دیدن بازیکنان باکیفیت در اسپانیا، نکته مثبتی باشد، اما واقعاً از اینکه این انتقال به این اندازه طول کشیده، خوشحال نیستم."

"امباپه تنها کسی است که راجع به آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت. ممکن است او امسال به رئال مادرید نپیوندد، اما سال بعد چنین چیزی ممکن است. البته حتی اگر به رئال نرود، بازیکنانی مثل او و حتی بهتر، به رئال خواهند آمد."

4416