ادعای رومانو؛ مهاجم 18 ساله به بارسلونا پیوست

ادعای رومانو؛ مهاجم 18 ساله به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کار انتقال ویتور روکه به بارسلونا پایان یافته است و تنها اعلام رسمی این انتقال باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، ویتور روکه، مهاجم جوان برزیلی که از مدت ها قبل حرف و حدیث هایی درباره علاقه بارسلونا به او وجود داشت، در نهایت با آبی و اناری پوشان به توافق رسیده است. این بازیکن که تنها هجده سال سن دارد در حال حاضر در تیم اتلتیکو پارانائنزه در فوتبال برزیل توپ می زند.

به گفته فابریزیو رومانو، ویتور روکه، مهاجم برزیلی که در سال 2005 به دنیا آمده است، در آینده ای نه چندان دور برای بارسلونا بازی خواهد کرد. بارسلونا با اتلتیکو پارانائنزه بر سر انتقال این بازیکن به توافق رسیده است و همه چیز تمام شده است. البته برنامه و نقشه فعلی بارسلونا این است که این بازیکن همچنان در برزیل بماند و در اتلتیکو پارانائنزه توپ بزند و در نهایت در ژانویه 2024 به بارسلونا اضافه شود.

در حقیقت با وجود این که ویتور روکه به بارسلونا پیوسته است اما این بازیکن هنوز به تیم ژاوی هرناندز اضافه نخواهد شد و در نهایت در سال 2024 به جمع آبی و اناری ها می پیوندد. این بازیکن یک خرید آینده دار برای بارسا به حساب می آید و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود.

1470