معمای یک پست خالی در باشگاه پرسپولیس

معمای یک پست خالی در باشگاه پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- چرا باشگاه پرسپولیس هنوز معاون ورزشی خود را معرفی نکرده است؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که پس از روی کار آمدن رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس محمد محمدی هم به عنوان معاون ورزشی این باشگاه، فعالیتش را شروع کرد، اما عمر این همکاری چندان طولانی نشد و حتما در جریان هستید که محمدی چگونه از باشگاه پرسپولیس جدا شد.

محمدی که در فصل گدشته و در فصل نقل و انتقالات قرمزها، یکی از بازوهای فعال درویش به شمار می‌رفت پس از اینکه دایره اختیاراتش از سوی مدیرعامل کم شد و حقوق او به یک سوم دریافتی رسید خیلی بی‌سر و صدا از پرسپولیس استعفا کرد .

آنطور که یکی از روزنامه‌های چاپ امروز نوشته، محمدی ماهانه از پرسپولیس 24 میلیون حقوق دریافت می‌کرد که پرداختی او از ابتدای سال به 8 میلیون رسیده بود و دلیل این موضوع به اختلافات او و رضا درویش برمی‌گشت. گویا محمدی به گرفتن وام‌های بی‌حساب و کتاب از بانک شهر که بار مالی زیادی به باشگاه وارد کرد اعتراض می‌کند و این موضوع به سوژه اختلاف او و درویش تبدیل می‌شود تا مدیرعامل پرسپولیس پروژه حذف او را کلید بزند.

گفته می‌شود رضا درویش پس از جدایی محمدی برای پست معاونت ورزشی با چند نفر مذاکراتی انجام داد که در ادامه با یکی از افراد مدنظر به نتیجه می‌رسد اما معاون ورزشی جدید مد نظر باشگاه رقم 3 میلیاردی را برای قراردادش به باشگاه ارائه داده که در نهایت این امر مورد موافقت قرار نگرفته است. 

باشگاه در این رابطه با یکی دیگر از بازیکنان سابق پرسپولیس هم صحبت‌هایی برای پست معاونت داشت که آن شخص هم این پیشنهاد را پس زد تا فعلاً پست حساس معاونت ورزشی در فصل نقل و انتقالات در پرسپولیس خالی باشد. 

با توجه به اینکه هیات مدیره پرسپولیس موضوع استعفای محمد محمدی را به مدیرعامل باشگاه واگذار کرد اما علیرغم تاثیرگذاری محمدی در سال گذشته، مدیرعامل پرسپولیس تا این لحظه از تماس گرفتن با معاون ورزشی مستعفی خودداری کرده و تلاشی برای بازگرداندن او انجام نداده است.

در این رابطه گفته می‌شود ریاست هیأت مدیره و یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره با معاون ورزشی باشگاه مستعفی گفت و گوهایی برای باز گرداندن و تغییر نظرش داشته‌اند که موفق به این مهم  نشده‌اند تا فعلاً پست حساس معاون ورزشی در باشگاه پرسپولیس خالی بماند و کسی از پیشکسوتان بعد از جدایی محمد محمدی تا این لحظه راضی به قبول تصدی پست معاونت ورزشی نشود.

7655