آشنایی با بازیکن خارجی جدید تراکتور

آشنایی با بازیکن خارجی جدید تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن خارجی جدید تراکتور برای عقد قرارداد به اردوی ترکیه این تیم ملحق شده تا پس از گذراندن تست‌های پزشکی این کار را نهایی کند. او فصل گذشته در لالیگای ۲ به میدان رفته و سابقه بازی زیر نظر زیدان را داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری ایسنا، آلوارو خیمنز، بازیکن فصل گذشته لاس پالماس به اردوی ترکیه تراکتور اضافه شده تا قراردادش را پس از سپری کردن تست‌های پزشکی به امضا برساند. خیمنز در پست‌های وینگر راست و چپ بازی می‌کند و پیش از این سابقه بازی در کادیز، لاس پالماس، ایبیزا، ختافه، آلباسته، اسپورتینگ خیخون و تیم‌های پایه رئال مادرید را در کارنامه‌اش دارد.

خیمنز فصل گذشته در لالیگا ۲ برای لاس پالماس در ۲۶ بازی به میدان رفت که حاصل آن، ثبت آمار ۳ گل و یک پاس گل بود. این بازیکن اسپانیایی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ هم ۱۱ بازی (۹ بازی در لالیگا و ۳ بازی در کوپا دل‌ری) برای کادیز انجام داد و در ادامه زیر نظر پاکو خمز برای ایبیزا در لالیگای ۲ به میدان رفت.

خیمنز در حد سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در رئال مادرید کاستیا شاگرد زیدان بود و زیر نظر یکی از پرافتخارترین مربیان دنیا در ۲۷ بازی به میدان رفت و ۳ گل و ۸ پاس گل به نام خودش ثبت کرد. او همچنین در این برهه زمانی با مارتین ادگارد، کاپیتان فعلی آرسنال و مارکوس یورنته هم‌تیمی بود. در ادامه رزومه این وینگر ۲۸ ساله اسپانیایی را مورد بررسی قرار داده‌ایم:

عملکرد به تفکیک پست

وینگر راست: تعداد بازی: ۱۵۵/ گل: ۱۵/ پاس گل: ۱۳

وینگر چپ: تعداد بازی: ۲۲/ گل: ۲/ پاس گل: ۳

هافبک راست: تعداد بازی: ۱۶/ گل: ۵/ پاس گل: ۳

عملکرد به تفکیک باشگاه

(۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶) رئال مادرید کاستیا: تعداد بازی: ۶۱/ گل: ۹/ پاس گل: ۱۳

(۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸) ختافه: تعداد بازی: ۵۲/ گل: ۳/ پاس گل: ۳

(۲۰۱۸-۲۰۱۹) اسپورتینگ خیخون: تعداد بازی: ۲۴/ گل: ۲/ پاس گل: -

(۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱) آلباسته: تعداد بازی: ۶۴/ گل: ۷/ پاس گل: ۵

(۲۰۲۱-۲۲) کادیز: تعداد بازی: ۱۲/ گل: ۱/ پاس گل: -

(۲۰۲۱-۲۲) ایبیزا: تعداد بازی: ۸/ گل: ۱/ پاس گل: -

(۲۰۲۲-۲۳) لاس پالماس: تعداد بازی: ۲۷/ گل: ۳/ پاس گل: ۱

عملکرد به تفکیک لیگ

لالیگا ۲: تعداد بازی: ۱۴۸/ گل: ۱۳/ پاس گل: ۷

لالیگا: تعداد بازی: ۶۱/ گل: ۹/ پاس گل: ۱۲

2636