اولین صحبت‌های بکام در مورد انتقال مسی به اینتر میامی

اولین صحبت‌های بکام در مورد انتقال مسی به اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی تصمیم گرفت که به اینتر میامی تحت مالکیت دیوید بکام ملحق شود. ستاره آرژانتینی با وجود پیشنهادهایش از عربستان و بارسلونا ترجیح داد که در لیگ آمریکا بازی کند.

به گزارش فوتبالی، خورخه ماس دیگر مالک مشترک اینتر میامی در روزهای اخیر در مورد خرید مسی صحبت کرده بود و بکام نیز بالاخره به این انتقال واکنش نشان داد. بکام  که در مراسمی در لندن حضور پیدا کرده بود، سکوتش را در مورد انتقال یکی از بهترین بازیکنان تاریخ به تیمش شکست.  بکام بیان کرد:" چند هفته پیش ، از خواب بیدار شدم و یک میلیون پیام در تلفنم داشتم. با خودم فکر کردم:" چه شده است؟ معمولا این قدر پیام دریافت نمی کنم." بعدش فهمیدم چه شده است. لئو انتقالش به میامی را تایید کرده بود که البته برای من یک شگفتی نبود. "

بکام چند ماه پیش گفته بود که هر چند که هدف اصلی اینتر میامی، پرورش ستارگان جوان است اما آنها احتمال خرید ستارگان جهانی را رد نمی کنند. وی گفته بود:" از ابتدا همیشه گفته بودم که اگر شانس انتقال ستارگان بزرگ به میامی را داشته باشیم، قطعا این کار را می کنیم. همیشه این تعهد را نسبت به هواداران داشته ام. به همین خاطر زمانی که شنیدم شانس خرید یکی از بهترین بازیکنان دنیا (شاید بهترین) که همه چیز را برده و هنوز بازیکن بزرگی است را داریم، تردید نکردم. این لحظه فوق العاده ای برای ماست."

اینتر میامی علاوه بر مسی، خرید بوسکتس را هم قطعی کرده و به زودی جذب جوردی آلبا و سرجیو راموس را هم اعلام می کند.

4125