النصر در آستانه خرید سه ستاره دیگر از لیگ‌های ایتالیا، انگلیس و فرانسه

النصر در آستانه خرید سه ستاره دیگر از لیگ‌های ایتالیا، انگلیس و فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان پس از نهایی شدن خرید مارسلو بروزوویچ قرار نیست که بیکار بنشیند و آنها همچنان در فکر خرید سه ستاره دیگر هستند.

به گزارش فوتبالی، این تیم که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، در مسیر جذب سه ستاره دیگر از لیگ های ایتالیا، فرانسه و انگلیس قرار دارد. در حقیقت آنها در آستانه خرید آندره اونانا دروازه بان کامرونی اینتر هستند، دروازه بانی که به شدت مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد. اسکای اسپورت نیز از توافق شفاهی  النصر با ویلفرد زاها مهاجم ساحل عاجی کریستال پالاس قرار داده است. این بازیکن با فنرباغچه و لاتزیو نیز صحبت کرده بود اما به نظر می رسد که پیشنهاد مالی بالای النصر نظرش را جلب کرده و قرار است که به هم تیمی جدید رونالدو تبدیل شود.  النصر از سویی فاصله چندانی تا خرید سکو فوفانا کاپیتان باشگاه لانس ندارد و این بازیکن هم برای خط هافبک خریده می شود.

در حقیقت به نظر می رسد که عربستانی ها قرار نیست که از هزینه کردن در بازار نقل و انتقالات سیر شوند و در فاصله دو ماه تا پایان تابستان، آنها به سراغ جذب ستارگان دیگری هم خواهند رفت. لیگ عربستان عملا پرکارترین لیگ در بازار نقل و انتقالات تابستان فوتبال دنیا بوده است.

4125