حمایت اسطوره بارسلونا از پیوستن مسی به اینتر میامی

حمایت اسطوره بارسلونا از پیوستن مسی به اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا اسطوره کاتالان‌ها از تصمیم لیونل مسی بابت رد کردن پیشنهاد بارسلونا و پیوستن به اینتر میامی حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، چند هفته قبل، مسی با قبول پیشنهاد اینتر میامی به این باشگاه پیوست و به شایعات درباره آینده‌اش پایان داد. لیونل مسی سال‌های پرافتخار زیادی را در بارسلونا تجربه کرده بود، اما در سال 2021، این ستاره آرژانتینی موفق به تمدید قراردادش با کاتالان‌ها نشد و به صورت رایگان به پی‌اس‌جی پیوست. قرارداد او با پاریسن ژرمن 2 ساله بود و برخی معتقد بودند که بارسلونا شانس بیشتری برای جذب مسی نسبت به الهلال و اینتر میامی دارد، اما برنده هفت توپ طلا در نهایت تصمیم گرفت تا به آمریکا برود و از مرکز توجهات دور شود.

به نقل از سایت گل، آندرس اینیستا اسطوره بارسلونا به DAZN گفت: "بازگشت مسی به بارسلونا اتفاق بسیار جالبی می شد، مخصوصاً برای خود او، اما در نهایت، همه به دنبال بهترین و سودمندترین گزینه هستند، به تیمی می پیوندد که برایشان بهتر است. اگر مسی به دنبال خروج از فوتبال اروپا و رفتن به یک تیم کم حاشیه‌تر بود، مطمئنم انتخاب درستی کرده و همه چیز به خوبی برایش پیش خواهد رفت."

گفته می شود که دستمزد مسی در اینتر میامی، حدود 200 میلیون یورو در هر فصل خواهد بود.

4416