علامت جدید هافبک اسپانیایی لیورپول به سوی جدایی

علامت جدید هافبک اسپانیایی لیورپول به سوی جدایی

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی لیورپول، آرم این باشگاه را از بیوگرافی صفحات خود در شبکه های اجتماعی حذف کرد تا نشان بدهد که عزمش برای ترک تیم انگلیسی کاملا جدی است.

به گزارش فوتبالی، هافبک اسپانیایی در تابستان 2020 از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست و نقشی کلیدی در تیم یورگن کلوپ داشته است.  لیورپول با خرید دومینیک سوبوسلای و الکسیس مک آلیستر ترکیبش را تقویت کرده تا شایعات در مورد جدایی تیاگو قوت بگیرد.

جیمز پیرس خبرنگار اسپانیایی هفته گذشته گزارش داده بود که لیورپول درها را به روی جدایی تیاگو و ماتیپ باز کرده است چرا که این دو بازیکن فقط یک سال دیگر قرارداد دارند هر چند که لیورپولی ها مبلغ بالایی را برای فروش این بازیکن اسپانیایی می خواهند که به جز تیم های عربستانی بعید است که تیم دیگری چنین مبلغی را بپردازد. 

تیاگو با حذف آرم لیورپول از پروفایل خود در صفحه اینستاگرامش، علامتی جدید به سوی جدایی ارسال کرده است. این بازیکن 32 ساله  از 28 می به بعد تصویری از خودش با پیراهن لیورپول منتشر نکرده است. تیاگو در ایتالیا متولد شد اما در پنج سالگی به اسپانیا مهاجرت کرد و تجربه بازی در بارسلونا و بایرن مونیخ را در کارنامه اش دارد.

4125