انتقال 70 میلیونی ستاره میلان به نیوکاسل رسمی شد

انتقال 70 میلیونی ستاره میلان به نیوکاسل رسمی شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق انتظار، باشگاه نیوکاسل انتقال ساندرو تونالی از میلان را به صورت رسمی تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، هافبک 23 ساله ایتالیایی با مبلغ 70 میلیون یورو از میلان به نیوکاسل پیوست و تا سال 2028 در سن جیمز پارک بازی خواهد کرد. او یکی از آینده دارترین بازیکنان نسل جدید فوتبال ایتالیا به شمار می رود که 14 بازی ملی در کارنامه اش دارد و تجربه کاپیتانی تیم زیر 21 سال ایتالیا در مسابقات یورو را داشته است. 

توالی دوران فوتبالش را با برشیا آغاز کرد که با این تیم توانست از سری بی صعود کند و در سال 2020 راهی میلان شد و مجموعا 130 بازی در لیگ ایتالیا انجام داد. این بازیکن فصل گذشته دوازده بازی در لیگ قهرمانان اروپا داشت و تجربه خوبی در این تورنمنت به دست آورد. 

تونالی در مورد انتقال به نیوکاسل گفت :" اول از همه از باشگاه نیوکاسل تشکر می کنم چرا که فرصت بزرگی برای ادامه دوران فوتبالم به من دادند. می خواهم پاسخ این اعتماد را درون زمین بدهم. بیشترین تلاش خود را خواهم داشت. حقیقتا برای بازی در سن جیمز پارک هیجان زده هستم. برای حس کردن حمایت هواداران بی صبرانه منتظر هستم. "

ادی هو سرمربی نیوکاسل نیز گفت:" خوشحالم که می توانم به ساندرو در نیوکاسل خوشامد بگویم. او یک استعداد فوق العاده است که ذهنیت، قوای بدنی و توان بدنی فوق العاده ای دارد. ساندرو در 23 سالگی تجربه حضور در یکی از بزرگترین لیگ های اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را پیدا کرده و برای کشورش هم به میدان رفته است."

4125