وقتی منچسترسیتی فرصت خرید مانه را از دست داد

وقتی منچسترسیتی فرصت خرید مانه را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - یحیی توره ستاره سابق ساحل عاجی منچسترسیتی فاش کرد که در زمان حضورش در این باشگاه، چند بار به مسئولان توصیه کرده بود تا برای خرید سادیو مانه مهاجم سنگالی آن وقت ساوتهمپتون اقدام کنند، اما مسئولان سیتی حرف او را نشنیده گرفتند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2016 لیورپول مجبور شد برای خرید سادیو مانه، 40 میلیون پوند به ساوتهمپتون بپردازد تا به جای اتحاد، او به آنفید برود. این وینگر سخت کوش در زمان حضورش در مرسی ساید توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و همچنین لیگ برتر انگلیس شود. البته مانه می توانست به سیتی نیز بپیوندد، اگر آن‌ها به صحبت‌های یحیی توره گوش می دادند.

به نقل از سایت گل، اسطوره سیتی به برنامه BBC Match of the Day گفت: "همیشه دوست داشتم با مانه بازی کنم. زمانی که در سیتی بودم، او در ساوتهمپتون توپ می زد. من خیلی سبک بازی‌اش را می پسندیدم و از مسئولان رده بالا خواستم که او را بخرند. اما در آخر این اتفاق نیفتاد. بعد از آن، کلوپ نگاهش به مانه افتاد و او را به لیورپول برد. فقط ببینید که چه کارهایی برای لیورپول انجام داده است. واقعا فوق العاده است. من او را تحسین می کنم، چون کیفیت بالایی دارد."

4416