شماره خرید جدید لیورپول: شماره 8 افسانه ای جرارد

شماره خرید جدید لیورپول: شماره 8 افسانه ای جرارد

پایگاه خبری فوتبالی – ستاره 22 ساله لایپزیگ با قراردادی 5 ساله به لیورپول پیوست و شماره 8 را در این تیم به تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، دومنیک سوبوسلای خرید 60 میلیونی جدید لیورپول شماره 8 سابق استیون جرارد که یکی از الهام بخشان این بازیکن بوده را به تن خواهد کرد. این ستاره جوان با قراردادی 5 ساله و پس از فعال سازی بند فسخش توسط تیم لیورپول در روز جمعه و ساعاتی پیش از انقضای آن، از لایپزیگ به آنفیلد آمد. 

سوبوسلای پیراهنی را به تن خواهد کرد که قبل تر در اختیار نبی کیتا بود که او هم از لایپزیگ به لیورپول آمده بود. او در این باره گفته است:" البته که این شماره ای بزرگ است، بازیکنان بزرگ بسیاری این شماره را داشته اند و من همچنین یک خالکوبی از جمله معروف استیون جرارد دارم در نتیجه این هم یک دلیل دیگر برای انتخاب این شماره بود. وقتی که کودک بودم راستش آنقدر هم فوتبال نگاه نمی‌کردم اما اگر بازی‌های لیگ قهرمانان یا بازی بزرگ دیگری بود، بازی لیورپول را تماشا می‌کردم که باشگاه بزرگی بود و بازیکنان بزرگی هم داشت. 3-4 روز گذشته بسیار دیر گذشت، آنقدر آسان نبود اما در نهایت من اینجا هستم، خوشحالم و نمی‌توانم برای شروع بیش از این صبر کنم."

این بازیکن مجارستانی دومین خرید لک لک‌ها در این تابستان به شمار می‌رود که پس از جذب الکسیس مک آلیستر از برایتون بخشی از پروژه بازسازی خط هافبک لیورپول به حساب می‌آید.

2102