میلاد سرلک در آستانه تمدید با پرسپولیس/ فقط امضای طرفین باقی مانده است

میلاد سرلک در آستانه تمدید با پرسپولیس/ فقط امضای طرفین باقی مانده است

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد قرارداد هافبک دفاعی شماره 10 پرسپولیس با قرمزها طی هفته جاری تمدید شود.

به گزارش فوتبالی، میلاد سرلک که طی چند سال گذشته یکی از نفرات تاثیرگذار خط میانی قرمزها لقب گرفته است، قراردادش در پایان لیگ بیست و دوم با پرسپولیس به پایان رسیده و از جمله نفرات اصلی تیم است که مدیریت و کادرفنی قرمزها به دنبال تمدید قرارداد و ادامه همکاری با او است.

نکته قابل توجه درباره میلاد سرلک، علاقه این هافبک دفاعی قرمزها به حضور در خارج از ایران به عنوان لژیونر بود که به مانند پنجره تابستانی سال گذشته به دنبال دستیابی به پیشنهاد مالی خوب در فوتبال خارج از ایران بود اما گویا او پس از بررسی شرایط ترجیح داده تا به کارش در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی ادامه دهد.

سرلک که به دلیل مصدومیت و در آخرین لحظات شانس حضور در جام جهانی 2022 قطر را از دست داد نمی‌خواهد با انتخابی اشتباه و دور شدن از فضای فوتبال ایران شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را هم از دست بدهد به همین دلیل فعلا قید لژیونر شدن را زده است و روز گذشته هم مذاکرات درویش با مدیر برنامه‌های او نتایج بسیار خوبی به دنبال داشت .

سرلک که برای استراحت پس از یک فصل سخت راهی فرانسه و شهر پاریس شده بود قبل از ترک ایران مذاکراتی با مدیران باشگاه برگزار کرد و صحبت‌های اولیه انجام شد اما حالا با توجه به بازگشت او به ایران و همچنین جلسه روز گذشته  تمدید قرارداد این هافبک توانمند به مراحل نهایی خود نزدیک شده است.

سرلک که فصل گذشته با تیپ جالب‌‎توجه‌ و کراواتی اش برای تمدید قرارداد راهی ساختمان باشگاه شد باید منتظر ماند و دید آیا باز هم پرسپولیسی‌ها را شوکه خواهد کرد یا نه.

1470