اخراج داوری که توسط مورینیو تهدید شده بود

اخراج داوری که توسط مورینیو تهدید شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - داوری که توسط ژوزه مورینیو به اقدامات قانونی تهدید شده بود، توسط مقامات لیگ ایتالیا اخراج شده است.

به گزارش فوتبالی، مورینیو در طول دوران مربیگری خود همیشه مشکلات زیادی با داوران داشته است.  به طور مثال مورینیو جنبه تحمل شکست در فینال لیگ اروپا مقابل سویا را نداشت و تقصیر را گردن تیم داوری انداخت تا این گونه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند. در حقیقت خیلی ها تصور می کردند که مربی 60 ساله به خاطر رفتار ناخوشایندش در فینال لیگ اروپا با محرومیت سنگینی مواجه شود اما یوفا ترجیح داد که با محرومیتی چهار جلسه ای قال قضیه را بکند. 

مورینیو در این فصل در لیگ ایتالیا بیش از بازیکنانش تجربه اخراج را داشت که یکی از جنجالی ترین شب ها مربوط به بازی رم و کرمونزه بود.در حقیقت کرمونزه قعر جدولی در آن شب توانست اولین پیروزی فصلش را در مقابل جالوروسی ها کسب کند.   مورینیو در آن بازی از زمین اخراج شد و در پایان بازی اعلام کرد که قصد دارد که اقدامات قانونی را علیه مارکو سرا، کمک داور بازی آغاز کند. 

اسکای ایتالیا حالا گزارش داده است که سرا از لیست داوران لیگ ایتالیا برای فصل آینده اخراج شده و دلیل اخراج او هم "دلایل فنی" اعلام شده است. 

مورینیو مدعی شده بود که سرا حرف ناخوشایندی را به او زده بود و گفته بود که "سرت به گندکاری خودت باشد" هر چند که این داور، چنین ادعایی ر اتکذیب کرد و گفت که چنین کلماتی را به زبان نیاورده است. 

4125