وقتی فن در سار از رونالدو ترسید (عکس)

وقتی فن در سار از رونالدو ترسید (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2004 که در کشور پرتغال برگزار می شد به نوعی اولین تورنمنت ملی مهمی بود که کریستیانو رونالدو در آن حضور داشت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در رقابت های جام ملت های اروپا در سال 2004 نوزده ساله بود و در ابتدای مسیر دوران حرفه ای خود قرار داشت.

تیم ملی پرتغال در رقابت های یورو 2004 عملکرد خوبی داشت و موفق شد به فینال رقابت ها راه پیدا کند اما در فینال مقابل تیم ملی یونان شکست خورد و دستش از قهرمانی کوتاه ماند و به جام نرسید.

در مرحله نیمه نهایی یورو 2004، تیم ملی پرتغال و تیم ملی هلند به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه دو بر یک در آن بازی به پیروزی برسد. کریستیانو رونالدوی جوان عملکرد بسیار خوبی در آن بازی داشت. رونالدو موفق شد در دقیقه 26 آن بازی یک گل به ثمر برساند و در دقیقه 58 هم یک پاس گل به مانیش بدهد و روی هر دو گل پرتغال اثر گذار باشد.

تک گل هلندی ها هم یک گل به خودی بود که پرتغالی ها به خودشان زدند. در یک صحنه جالب در آن بازی کریستیانو رونالدو موجب ترس فن در سار، دروازه بان تیم ملی هلند شد. این تصویر یکی از قاب های فراموش نشدنی دوران حرفه ای رونالدو است که فن در سار که در آن زمان یکی از بهترین دروازه بان های جهان بود، مقابل پرش کریستیانو رونالدو حیرت زده شد.

1471