عکس؛ وداع احساسی اسطوره بارسلونا با تیم ژاپنی

عکس؛ وداع احساسی اسطوره بارسلونا با تیم ژاپنی

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا وداعی احساسی با باشگاه ویسل کوبه در لیگ ژاپن داشت و هواداران نیز در پایان آخرین بازیش در این باشگاه، با او خداحافظی کردند.

به گزارش فوتبالی، اینیستا یکی از اسطوره های فوتبال به شمار می رود که در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا تاریخچه بزرگی را از خودش به جای گذاشت. این بازیکن در شش سال اخیر برای باشگاه ویسل کوبه در لیگ ژآپن بازی می کرد که پیش از آن هم در کل دوران فوتبالش در نیوکمپ بازی کرده بود. 

اینیستا پس از ان که در یک سال اخیر به علت مصدومیت در ویسل کوبه نقش بسیار کمرنگی داشت، تصمیم گرفت که به دوران حضورش در ژاپن خاتمه ببخشد. او برای اولین بار در این فصل فیکس شد تا بازی ویسل کوبه و کانسادوله ساپورو با تساوی یک بر یک به اتمام برسد و در پایان بازی نیز اینیستا توسط هواداران مورد تجلیل قرار گرفت. در زمانی که هواداران نام اینیستا را صدا می زدند و پارچه نوشته ای را به یاد او به حرکت در آوردند، ستاره اسپانیایی کاملا احساساتی شده بود. 

اینیستا البته اعلام کرده است که با وجود جدایی از ویسل کوبه همچنان قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد. وی در پایان بازی گفت :" ماه های اخیر حقیقتا برای من و نزدیکانم مشکل بودند. دوست دارم که در زمانی بازنشسته شوم که همچنان شرایط خوبی دارم و به همین خاطر گام بعدی را بسته به احساساتم برخواهم داشت.  در سال 2018 با وعده این که این باشگاه را به باشگاهی بزرگ مبدل کنیم، به این جا آمدم. فکر می کنم که به هدفم رسیدم."

اینیستا به ویسل کوبه کمک کرد تا در سال 2019 با غلبه بر کاشیما آنتلرز به قهرمانی جام امپراطوری برسد و اولین جام تاریخش را کسب کند.

4125