اینتر میامی به دنبال خرید دو اسطوره رئال مادرید و بارسلونا

اینتر میامی به دنبال خرید دو اسطوره رئال مادرید و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی هفته شلوغی را سپری می کند و با فعالیتش در بازار نقل و انتقالات نگاه کل فوتبال دنیا را به خود جلب کرده است. این باشگاه در جدول لیگ آمریکا شرایط خوبی ندارد اما پس از خرید مسی و بوسکتس همچنان به برنامه ریزی برای تقویت ترکیبش ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی، اسپورت گزارش داده است که جوردی آلبا کاپیتان سابق بارسلونا در آستانه پیوستن به دو هم تیمی سابقش در فلوریدا قرار دارد. این دفاع چپ 34 ساله که در حال حاضر کاپیتان تیم ملی اسپانیا است، در حال حاضر بازیکن آزاد است و می تواند به صورت رایگان به اینتر میامی ملحق شود.

از سویی اینتر میامی در تلاش است تا سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید را هم به خدمت بگیرد. راموس خیلی دوست دارد که به سویا برگردد. این بازیکن هم با اتمام قراردادش با پی اس جی به بازیکن آزاد تبدیل شده است. اینتر میامی شروع فصل خوبی نداشته و در حال حاضر در قعر جدول گروهش قرار دارد که امیدوارند با حضور چهره های جدید، شرایط متفاوتی داشته باشند و بتوانند از قعر جدول فاصله بگیرند و به یکی از قدرت های اصلی لیگ آمریکا تبدیل شوند. دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس یکی از مالکان اصلی باشگاه منچستریونایتد به شمار می رود.

4125