ورزشگاه آزادی این فصل هم پُر نمی‌شود

ورزشگاه آزادی این فصل هم پُر نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- آیا هواداران فوتبال در لیگ بیست و سوم می‌توانند از تمامی ظرفیت ورزشگاه آزادی استفاده کنند؟

به گزارش فوتبالی،فصل جدید فوتبال ایران در حالی از 12 مرداد آغاز خواهد شد که هنوز هیچ‌کس نمی داند ورزشگاه آزادی به عنوان ورزشگاه میزبان تیم‌های سرخابی پایتخت دقیقا قابلیت میزبانی از چند هزار تماشاگر را دارد.

ورزشگاه آزادی همواره به عنوان مهم‌ترین ورزشگاه ایران شناخته شده و در تمامی سال‌های گذشته میزبان مهم‌ترین رویدادهای فوتبالی بوده است اما این مجموعه، با توجه به وضعیت اسفباری که داشت و  شرایطی که اصلا خوشایند به نظر نمی‌رسید از سوی مسئولان این مجموعه و شرکت توسعه تجهیز مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و طبیعتا تا زمانی که کار بازسازی این ورزشگاه به پایان نرسد، امکان استفاده از تمام ظرفیت آن وجود نخواهد داشت.

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در واکنش به این سوال که آیا ورزشگاه آزادی با گنجایش کامل به رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر خواهد رسید؟ گفته است: " قاعدتا با مصاحبه‌هایی که از مسئولان مربوطه شنیده‌ام به‌نظر می‌رسد آنها یک بازه زمانی یک‌و‌نیم تا دو سال را برای مرمت و تعمیر کامل سکوها اعلام کرده‌اند. بنابراین ورزشگاه آزادی با گنجایش کامل به این فصل نخواهد رسید."

پیش از این شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرده بود بازسازی کامل استادیوم آزادی به بازه زمانی 3 ساله نیاز دارد که در نوع خود عجیب بود.

7655