به بهانه خداحافظی فابرگاس از فوتبال؛ انتخاب ستاره اسپانیایی بین آرسنال، چلسی و بارسلونا

به بهانه خداحافظی فابرگاس از فوتبال؛ انتخاب ستاره اسپانیایی بین آرسنال، چلسی و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – سسک فابرگاس اسطوره آرسنال و چلسی پس از کسب قهرمانی‌های مختلف به عنوان بازیکن حالا حرفه مربیگری را آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، سسک فابرگاس پس از دوره درخشانش به عنوان یک فوتبالیست کفش هایش را آویخت. بازیکن 36 ساله سابق بارسلونا، بیش از 800 بازی در رده بزرگسالان انجام داد و موفق به کسب 15 جام مختلف شد که از آن‌ها می‌شود به جام جهانی، دوقهرمانی در لیگ جزیره، لالیگا و دو قهرمانی یورو اشاره کرد. او همچنین برای دوتا از بزرگترین تیم‌های انگلیس یعنی آرسنال و چلسی بازی کرده است.

در زمان دوران کرونا و تعطیلی فوتبال‌ها فابرگاس و دخترش در یک لایو پرسش و پاسخی را با هواداران به اتشراک گذاشتند و دختر فابرگاس در جواب سوال فابرگاس مبنی بر اینکه کدام تیم سابق پدرش را دوست دارد تیم چلسی را انتخاب کرد و بعد از آن خود فابرگاس در جواب یکی از هواداران گفت:" من به شما می‌گویم که ماجرا چیست. من هرجا که بوده ام با وجود همه بالا و پایین‌هایی که وجود داشته بسیار خوشحال بوده ام. چرا همیشه این حساسیت را دارید که باید یک تیم را انتخاب کرد؟ دخترم تنها 6 سال دارد و دوران حضور من در چلسی را دوست داشته این انتخاب خود اوست."

فابرگاس عصر روز شنبه بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد و همه را شگفت زده کرد چرا که هنوز یک سال دیگر با تیم کومو قرارداد داشت. 

2102