واکنش خبرنگار معروف فوتبال ایتالیا به محدودیت جدید ایلان ماسک در توییتر

واکنش خبرنگار معروف فوتبال ایتالیا به محدودیت جدید ایلان ماسک در توییتر

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو به تغییرات ایجاد شده از جانب ایلان ماسک در توییتر و محدودیت های جدیدی که برای کل صاحبان حساب ها ایجاد شده، گلایه کرد.

به گزارش فوتبالی، توییتر تصمیم گرفته است که برای توییت های خوانده شده توسط افراد در هر روز، محدودیت ایجاد کند.  در حقیقت حساب های تایید نشده می توانند روزی فقط 600 پست بخوانند در حالی که حساب های تایید شده می توانند روزی شش هزار پست بخوانند. حساب های تایید نشده که به تازگی وارد توییتر می شوند هم می توانند روزی فقط 300 پست بخوانند. ایلان ماسک گفته است که این محدودیت موقتی برای این انجام شده که جلوی دستکاری سیستم و خرابکاری اطلاعاتی گرفته شود. 

البته به نظر می رسد که این تصمیم به مذاق کاربران توییتر خوش نیامده است و فابریزیو رومانو یکی از سرشناس ترین خبرنگاران فوتبال ایتالیا به آن واکنش نشان داده است. رومانو در توییتی نوشت:" حضور در توییتر در حال حاضر به یکی از بازیهای چالش برانگیز تبدیل شده است!"

هواداران نیز از توییت رومانو حمایت کردند. یک نفر به شوخی نوشته است:" لطفا توییتر را بخر و ما را نجات بده!" و دیگری نوشته است:" همه باید واکنش نشان بدهند. این شرایط مزخرف است." و دیگری نیز نوشته است :" دل کاربران در این جا برای فابریزیو رومانو تنگ می شود چرا که ممکن است که تعداد توییت های خوانده شده توسط آنها محدود شود!" و دیگری هم نوشته است :" به یک اپلیکیشن مطمئن تر با یک الگوریتم باثبات تر نیاز داریم. توییتر از زمانی که ایلان تیم آن را عوض کرده، به یک آشغال تبدیل شده است." و دیگری نوشته است :" ایلان ماسک کم کم به یک دیکتاتور تبدیل می شود."

4125