غیبت ادامه‌دار رامین رضاییان در تمرینات سپاهان

غیبت ادامه‌دار رامین رضاییان در تمرینات سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- دفاع راست ملی‌پوش سپاهان همچنان در تمرینات این تیم غایب است و ادامه همکاری او برای فصل آتی قطعی به‌نظر نمی‌رسد.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان پس از افتی که در فوتبال قطر پیدا کرد، به ایران بازگشت بعد از نیم‌فصل حضور در پرسپولیس، روانه سپاهان شد. رضاییان در سپاهان فصلی بی‌نظیر را سپری کرد تا کارلوس کی‌روش هم در جام‌جهانی، به دفاع راستی غیر از او فکر نکند. 

درخشش رضاییان در تیم ملی و سپاهان ادامه داشت. پاس گل‌های متعدد او در طول فصل حسابی به کمک سپاهان رسید که تا هفته پایانی در کورس قهرمانی قرار داشت و در تیم ملی هم نام خودش را در میان گلزنان جام‌جهانی به ثبت رساند.

در حالی که قرارداد رضاییان با سپاهان دو فصله اعلام شده بود، مصاحبه او در آخرین بازی لیگ بیست‌ودوم هواداران این تیم را نگران کرد. رضاییان پس از نایب‌قهرمانی در کرمان، از طرفداران سپاهان حلالیت طلبید تا به‌نوعی از آن‌ها خداحافظی کرده باشد!

در همین حال شایعات مختلفی درباره مقصد احتمالی رضاییان در فصل آینده روی خروجی رسانه‌ها رفت. برخی منابع مدعی‌اند که رضاییان دوباره به لیگ قطر باز خواهد گشت و دست‌کم فصل بعد را در ایران توپ نمی‌زند. 

البته مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای سپاهان چندی قبل به این گمانه‌زنی‌ رسانه‌ها واکنش نشان داده بود. او در توییتی نوشته بود که رامین رضاییان و شهریار مغانلو با سپاهان قرارداد دارند و در این تیم ماندنی هستند.

با این وجود در شرایطی که تمرین سپاهان از چهارشنبه استارت خورده، هنوز عکسی از رامین رضاییان دیده نشده و برخلاف شهریار مغانلو، ادامه همکاری او با سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از صفحه اینستاگرام رضاییان می‌توان اینطور برداشت که این ستاره ملی‌پوش پس از قهرمانی در تورنمنت کافا، به تعطیلات رفته و هنوز به کشور بازنگشته است.

مشخص نیست که غیبت رضاییان در تمرینات سپاهان دقیقا چه علتی دارد. خوش‌بینانه‌ترین حالت برای هواداران سپاهان این است که او با کسب اجازه از مورایس به تعطیلات رفته است اما دو احتمال دیگر هم وجود دارد. ممکن است رضاییان بر سر دستمزد فصل آینده خود همچنان با مدیران سپاهان در حال مذاکره باشد و یا به پیشنهادی دیگر فکر می‌کند و قصد ادامه همکاری با سپاهان را ندارد.

در هر صورت باید منتظر روزهای آینده ماند و دید که آیا رامین رضاییان به اردوی سپاهان اضافه خواهد شد یا نه؟ هواداران سپاهان اما که تا اینجا از عملکرد این باشگاه در نقل‌‌وانتقالات رضایت چندانی ندارند و به‌وضوح در فضای مجازی از آن گله می‌کنند، قطعا به کمتر از دیدن رضاییان در لباس سپاهان برای فصل بعد راضی نمی‌شوند. 

2509