رسمی؛ مربی پرتغالی هدایت الهلال عربستان را بر عهده گرفت

رسمی؛ مربی پرتغالی هدایت الهلال عربستان را بر عهده گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی سابق تیم های بنفیکا، اسپورتینگ و فنرباغچه به طور رسمی سرمربی تیم الهلال عربستان شد و هدایت تیم عربستانی را بر عهده گرفت.

به گزارش فوتبالی، الهلال عربستان به دنبال جذب یک سرمربی نام آشنا بود و در نهایت به سراغ ژرژ ژسوس رفت. باشگاه عربستانی تماس هایی با ژوزه مورینیو و ماسیمیلیانو آلگری برقرار کرده بود اما در نهایت با آن ها به توافق نرسید. الهلال عربستان با ژسوس به توافق رسیده است و شاهد حضور این سرمربی در فوتبال عربستان خواهیم بود.

به گفته فابریزیو رومانو، قرارداد ژرژ ژسوس با باشگاه الهلال عربستان امروز امضا شده است و او دوباره به فوتبال عربستان بر می گردد. در حقیقت ژرژ ژسوس در فصل 2018/19 هم هدایت الهلال عربستان را بر عهده داشته است و اکنون دوباره به این تیم برگشته است و باید دید که این بار عملکردش به چه شکل خواهد بود.

الهلال به دنبال جذب مسی بود اما در نهایت این بازیکن راهی اینترمیامی شد. فوتبال عربستان در این تابستان ستاره های زیادی را از فوتبال اروپا به خود جذب کرده است و اکنون ژرژ ژسوس هم به عنوان یک سرمربی از فوتبال اروپا راهی فوتبال عربستان می شود. به نظر می رسد که رقابت در فصل آینده لیگ عربستان بسیار نزدیک و جذاب باشد.

1470