اضافه شدن یک لیگ جدید به EA Sports پس از قطع همکاری با فیفا

اضافه شدن یک لیگ جدید به EA Sports پس از قطع همکاری با فیفا

پایگاه خبری فوتبالی - نسخه جدید بازی فوتبالی EA Sports  بسیار تاریخی خواهد بود چرا که بالاخره پس از 30 سال، این بازی با فیفا قطع همکاری کرده است.

به گزارش فوتبالی، در می 2022 تایید شده بود که "فیفا 23" آخرین باری خواهد بود که این بازی معروف با مجوز اسم فیفا فعالیت می کند.  بازی جایگزین قرار است که EA Sports FC نام داشته باشد که با لوگوی جدیدی فعالیت می کند. EA اعلام کرده است که با وجود قطع همکاری با فیفا، آنها همچنان مجوز تورنمنت های دیگر را در اختیار خواهند داشت. در حقیقت تورنمنت هایی نظیر لیگ انگلیس، چمپیونزلیگ مردان، چمپیونزلیگ زنان، لالیگا، بوندسلیگا، لیگ فرانسه، سری آ، کوپا آمریکا، لیبرتادورس، سوپرلیگ زنان انگلیس، لیگ  مردان و زنان آمریکا همچنان توسط کاربران قابل استفاده خواهند بود و  لیگ های جدیدی نیز اضافه خواهند شد. به طور مثال لیگ رومانی یکی از تازه ترین لیگ هایی است که به بازی EA Sports FC اضافه شده است. 

لیگ عربستان با حضور فوق ستارگانی نظیر رونالدو، بنزما ، کانته و نوس نیز احتمالا به زودی با EA Sports FC قرارداد خواهد بست و بخشی از این لیگ خواهد بود.  در حقیقت قرار است که علاوه بر آرم بازی، تغییرات بزرگی در نسخه جدید بازی رخ بدهد تا این بازی پس از خارج شدن از نام فیفا، با جذابیت هایش نگاه هواداران را به خود جلب کند. 

4125