سرمربی پالما: از به خدمت گرفتن آقاپور بسیار خوشحالم/ سالار می‌تواند در اسپانیا شگفتی‌ساز شود

سرمربی پالما: از به خدمت گرفتن آقاپور بسیار خوشحالم/ سالار می‌تواند در اسپانیا شگفتی‌ساز شود

سرمربی تیم فوتسال پالما اسپانیا گفت: همه می‌دانیم که سالار آقاپور می‌تواند در اسپانیا شگفتی‌ساز شود.

به گزارش فوتبالی، سالار آقاپور ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان امروز به صورت رسمی و با قراردادی ۳ ساله به پالما اسپانیا پیوست تا به چهارمین لژیونر ایرانی شاغل در اسپانیا تبدیل شود.

آقاپور در اولین واکنش از حس بسیار خوب خود صحبت کرد و گفت: پالما یک باشگاه خوب در بهترین لیگ جهان است و بازی در آن من را هیجان زده می‌کند. حالا می‌خواهم چالش جدیدی را در حرفه خودم تجربه کنم.

آنتونیو وادیلو سرمربی پالما نیز در خصوص خرید جدید تیمش اظهار داشت: از به خدمت گرفتن سالار بسیار خوشحالم زیرا مدت طولانی‌ای است که او را دنبال می‌کنیم. او بسیار با استعداد است و در نبردهای یک در مقابل یک بسیار عالی عمل می‌کند. سالار یک بازیکن دوپا است و با توجه به جوان بودنش، فضای زیادی برای پیشرفت دارد.

وی ادامه داد: برای انطباق او باید صبور و آرام باشید، اما فکر می‌کنم مسلم اولاد قباد و مهم‌تر از همه همراهی حسین طیبی برای تسهیل انطباق سالار در اسپانیا چه از نظر اجتماعی و چه ورزشی بسیار مهم خواهد بود. می‌دانیم او بازیکنی است که می‌تواند در لیگ اسپانیا شگفتی‌ساز شود.

سالار آقاپور در تیم اسپانیا با حسین طیبی و مسلم اولادقباد دیگر ستاره‌های فوتسال ایران هم‌تیمی شده است. تیم پالما در فصلی که گذشت، موفق شد فاتح لیگ قهرمانان فوتسال اروپا شود.

2636