خبر خوش تاج برای بانوان طرفدار تیمهای شهرستانی

خبر خوش تاج برای بانوان طرفدار تیمهای شهرستانی

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد ورزشگاه آزادی فعلا نمی‌تواند پذیرای بانوان در مسابقات لیگ‌برتر باشد.

به گزارش فوتبالی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه تدوین و شفاف سازی دستورالعمل ناظر بر سقف بودجه و قوانین نقل و انتقالاتی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: ما ورود بانوان را در این فصل از مسابقات لیگ‌برتر خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده است که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرا را برعهده دارد.

تاج با اعلام اینکه ورزشگاه آزادی فعلا قابلیت حضور بانوان را به دلیل تعمیرات ندارد، صحبتهایش را اینگونه ادامه داد: در ورزشگاه‌های میزبان بازیهای گل‌گهر، سپاهان، ذوب‌آهن و غدیر اهواز که مناسب است، بانوان حضور پیدا خواهند کرد. ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی هم توضیح داده است: ورزشگاه آزادی به لحاظ مرمت مشکل دارد و اگر مرمت تمام شود حضور بانوان در این ورزشگاه می‌تواند اتفاق بیفتد. 

گفتنی است در فصل بیست و دوم لیگ برتر، ورزشگاه آزادی در چند بازی استقلال و پرسپولیس میزبان بانوان بود و حالا قرار است بانوان طرفدار چند تیم شهرستانی هم امکان دیدن بازیهای تیمهایشان را از نزدیک پیدا کنند.

7655