تایید علاقه منچستریونایتد به دروازه‌بان اینتر

تایید علاقه منچستریونایتد به دروازه‌بان اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپه ماروتا مدیر ارشد باشگاه اینتر تایید کرد که منچستریونایتد به آندره اونانا سنگربان نراتزوری علاقه دارد، اما هنوز پیشنهادی رسمی برای آن‌ها ارسال نشده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد داوید دخیا دقیقاً امروز به پایان رسید و به نظر نمی رسد که شیاطین سرخ قصد ادامه کار با این دروازه‌بان اسپانیایی را داشته باشند و بدین ترتیب دخیا پس از یک دهه حفاظت از دروازه منچستریونایتد، باید به دنبال تیمی جدید باشد. اریک تن هاگ سرمربی شیاطین سرخ به شدت به جذب آندره اونانا علاقه‌مند است و این دو قبلاً در آژاکس همکاری داشته‌اند. اینتر قیمت اونانا را 50 میلیون یورو برآورد کرده است.

به نقل از سایت گل، ماروتا مدیر ارشد اینتر گفت: "منچستریونایتد به جذب آندره اونانا علاقه‌مند است که شاید در چند روز آینده یک پیشنهاد رسمی برای ما بفرستد. زمانی که این اتفاق بیافتد، اینتر و بازیکن به طور کامل این پیشنهاد را بررسی خواهند کرد تا بهترین تصمیم را بگیرند."

به گزارش آلفردو پدولا، غول لیگ برتری در حال تنظیم یک پیشنهاد 45 میلیون یورویی به اضافه پاداش‌ها برای این سنگربان کامرونی است. اگرچه اینتر حداقل 50 میلیون یورو می خواهد، اما گفته می شود که ممکن است در هنگام مذاکرات از خود انعطاف نشان دهند.

4416