ستاره سابق آرسنال بازیکن انگلیسی را به مبارزه در رینگ بوکس طلبید!

ستاره سابق آرسنال بازیکن انگلیسی را به مبارزه در رینگ بوکس طلبید!

پایگاه خبری فوتبالی – جک ویلشر ستاره سابق آرسنال به رشته بوکس روی آورده و از مبارزه رویایی خود سخن به میان آورده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره انگلیسی آرسنال از تصمیم خود مبنی بر روی آوردن به حرفه بوکس یا نه صحبت کرده است. ویلشر اخیرا در یک پادکست شرکت کرده و وقتی میزبان برنامه از او پرسید که دوست دارد با کدام بازیکن سابق یا حال حاضر فوتبال مبارزه کند گفت:" دوست دارم با کسی که می‌شناسمش مبارزه کنم. آرون کراسول را می‌شناسید؟ با او بازی کرده‌ام. یادم می‌آید که همیشه دور زمین تمرین می‌چرخید و با بالا آوردن دستش تظاهر به مبارزه با اعضای تیم می‌کرد. فکر می‌کنم دوست دارم با کراسول مبارزه کنم. قدش هم اندازه من است، همینطور هم وزن هستیم."

ویلشر 31 ساله دو سال را با کراسول 33 ساله در وستهم گذراند اما حاضر است تا دوستی اش را با این مدافع چپ کنار بگذارد و با او به میدان مبارزه پا بگذارد. 

بازیکن سابق تیم بورنموث با انتشار یک ویدیو مهارت‌های خود را در زمینه بوکس به نمایش گذاشت. ویلشر در سال 2022 و پس از پایان فصلی که در دانمارک با تیم AGF گذراند بازنشستگی خود را اعلام کرد. او پس از آن به عنوان سرمربی تیم زیر 18 سال آرسنال به تیم سابق خود بازگشت و موفق شد تا این تیم را در مسیر کسب جام حذفی جوانان در ماه آپریل هدایت کند.

2102